Kedai Untuk Disewa

2005 likes 25 talking about this. Berdekatan Stesen Shell Petronas Berdekatan KFC Sebelah Shopping Mall ACE Mart Kawasan Perumahan Sesuai untuk butik kedai pakaian kasut beg dan eksesori wanita kosmetik kedai telefon kedai.


Hero Phuket Nai Yang Beach Thailand Phuket Phuket International Airport Bed And Breakfast

Rumah kedai untuk disewa.

Kedai untuk disewa. Maksud Perjanjian Sewa Kedai Perjanjian sewa kedai adalah suatu kontrak yang dilakukan antara pemilik premis dan penyewa yang merangkumi peraturan syarat atau tanggugungjawab bersama yang perlu dipatuhi. Kedai untuk dijual disewa sewa bulanan dari rm2800. Rezeki perniagaan berpotensi tinggi dengan pasaran sejumlah 3243 unit apartment.

Find almost anything for rent in Sabah on Mudahmy Malaysias largest marketplace. Tingkat Satu RM2300 Sebulan. Happy Buying and Selling.

Kedai Untuk Disewa - Kel Kota Bharu Kelantan Malaysia. Jalan Satu Jalan Raja Syed Alwi Taman Sri Bahagia 01000 Kangar Perlis Spesifikasi 3 Storey Shop Lot. MEDIUM sharing 2 org.

Anggaran Saiz Unit - 26 x 61 Kaki. Dipaparkan pada 29 Dec 2021 1143 PM. Bagai jatuh ditimpa tangga itulah gambaran nasib seorang warga emas apabila lot rumah kedai yang baru disewanya selama dua minggu terbakar dalam insiden kebakaran di Jalan Datuk Haji Eusoff di sini petang semalam.

Its located in 20100 Kuala Terengganu Terengganu. Rumah Untuk Disewa Bandar Kuala Terengganu. Pilihan dalam pangkalan data kami tidak terhad.

September 17 2020. Kedai untuk disewa di Putrajaya. Kedai untuk disewa di Tal Tujuh.

Bilik berkongsi untuk disewa wanita muslimah blok b kemasukan segera available. Rumah kedai untuk disewa. Justeru adalah penting penyewaan sesebuah premis kedai untuk memiliki perjanjian yang memperincikan segala butiran yang dipersetujui.

42 Taman Nirwana Batang Tiga Klebang Melaka. Kedai property_type Untuk disewa di place Emira Shah Alam Freehold Semi Furnished 0R0B 3Ribu. Mentari court jalan pjs89.

KEDAI MURAH UNTUK Disewa. Saujana Utama Sungai Buloh. Rumah Kedai Jalan Tok Lam Bandar Kuala Terengganu Untuk di sewa Minat Sila Call Golden Chua 0179169--- Whatsapp SMS Call 01116110---.

Lot kedaikiosk di Seksyen 13 Depan Aeon Stadium Shah Alam. Lokasi adalah di Taman Desa Harmoni di tepi jalan utama. Kedai Untuk disewa di Bangi Gateway Bandar Baru Bangi di tepi DAYAN NATASYA PropSocial.

RM 950 per month. 44-1 Jalan Opera L U2L Jayamas 2 Seksyen U2 Taman TTDI Jaya. Alat penilaian kami menjadikan pasaran hartanah telus untuk anda sehingga.

Kedai untuk disewa Ketereh Kelantan Malaysia. Cari kedai dengan pilihan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan seterusnya. 21 hours ago in Propertyguru.

Kedai untuk disewa Ketereh Kelantan Malaysia. Tingkat Dua RM2000 Sebulan. Bilik sofa television katil peti sejuk microwave mesin basuh meja makan untuk disewa harga rm1550 sahaja tambah rm100 satu parking lot call john at 017-6380345 or whatsapp wwwWasapMy.

Hanya 12 buah kedai untuk populasi 13000 penduduk. Bilik murah untuk disewa di Shah Alam. 42 Uniciti Alam Mukim Titi Tinggi Sungai Chuchoh Padang Besar.

99 Kedai untuk disewa di di Kulai Johor dijumpai dengan saiz binaan 1400 kps 0 bilik tidur 1 bilik air. Bangunan Tingkat 2 untuk disewa. Kedai property_type Untuk disewa di place Bangi Gateway Bandar Baru.

Ruang kedai yang praktikal. 1715 likes 20 talking about this. OFIS DAN BILIK UNTUK DISEWA Tingkat 1 2.

Tidak bercampur agama dan jantina. Cheap room for rent in Shah Alam. Whatsapp populasi seramai 13000 orang.

Kedai Untuk Disewa Rumah kedai 4 tingkat di No. Lihat senarai kedai untuk untuk disewa di Malaysia sebanyak 166 unit mula dari harga RM1100 dikemaskini pada Januari 2022. 59 61 Jalan SP 4 Taman Semabok Perdana Melaka Sila hubungi Urusetia up.

Dec 28 1721 Pasir Mas. SHOP LOT FOR RENT LOT KEDAI UNTUK DISEWA. Tingkat Dua RM350 Sebulan.

Rumah Kedai 2 Tingkat di No. 1 PINTU KEDAI UNTUK DISEWA. Kedai pejabat untuk disewa skyawani 2 merupakan bangunan yang mengandungi 44 tingkat rumah.

RM 400 per month. RM 750 per month. TAMAN BAHAGIA KANGAR PERLIS Lokasi.

Sesuai untuk mini mart kafe klinik alat tulis restoran kedai makan. Berdekatan pusat komuniti setempat. 931 likes 3 talking about this.

Puan Asmah untuk maklumat lanjut. Terdapat 1199 kedai Disewa Maximum floor area 3000 sqft Di Kuala Lumpur anda boleh menggunakan alat carian terkini hartanah kami untuk mencari Kedai disewa baru dan hartanah lain dengan maklumat lanjut termasuk peta dan gambar. Maimun Mohd Wahi 64 berkata dia turut terjejas dalam bencana banjir baru-baru ini apabila rumah yang disewa di Taman.

Kedai Pejabat Teres 3 Tingkat - Unit Lot Tengah. Dec 28 0948 Tanah Merah. Rumah kedai untuk disewa di Taman Desa Harmoni Seri Iskandar Perak Seri Iskandar Perak Commercial Propertie - For Rent - Building Area.

Its located in Petaling Jaya Selangor. 3 Comments 1 Share. Kedai Pejabat Teres 2 Tingkat - Unit Lot Tengah.

Lagi Separuh da ada tenant. Untuk menghantar dan kurier parcel parking terus di hadapan kedai -. 1200 m2 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Berita baik buat TuanPuan yang sedang mencari Rumah Kedai untuk disewa di sekitar Sri Iskandar Perak.

RM 135 setiap kps. For rent kedai untuk disewa petaling jaya.


Dataran Mutiara Taman Serdang Jaya Property Malaysia Windows


For Rent Selayang Shop Kepong Shop Retail Shopping Retail Location Kepong Kuala Lumpur Type Shop Office Retail Space Price R Property Malaysia Retail Shop


Dataran Mutiara Taman Serdang Jaya Property Golden Gate Malaysia


LihatTutupKomentar